Megmutatjuk, hogyan optimalizálhatja az információáramlást vállalatában, az ügyfelek és az online közönség felé.
Lépjen kapcsolatba velünkKommunikáljon minden csatornán Omnichannel Messaging platformunkon keresztül
OMNICHANNEL MESSAGING CÉGEKNEK
Kommunikációnk módja folyamatosan változik. Az azonnali üzenetküldő alkalmazások egyre interaktívabbak, intelligensebbek, és egyre fontosabbak így egyre jelentősebb szerepet töltenek be az üzleti környezetben.
A vállalatok tudják, hol vannak az ügyfeleik és mik a kilátásaik. A folyamatosan fejlődő üzenetküldési csatornák és technológiák növekvő száma miatt azonban nehéz zökkenőmentes kommunikációt fenntartani.
Az Omnichannel segítségével több csatornán keresztül kommunikálhat, és szabványosított párbeszédet folytathat, még akkor is, ha a címzett megváltoztatja eszközét, helyét vagy alkalmazását. Omnichannel platformunkkal mindig elérheti célközönségét, mindezt egyetlen felületen keresztül.
Beszélgessen különböző csatornákon
Az Omnichannel minden csatornán lehetővé teszi a megszakítás nélküli kommunikációt a vállalatok és az ügyfelek között
Interaktív és gazdag tartalom, amely minőségi felhasználói élményt biztosít
Tartsa a kapcsolatot ügyfeleivel egy helyen, függetlenül attól, hogy melyik csatornáról érkeztek az üzenetek, függetlenül megkeresésük okától.
Globális kézbesítés másodperceken belül
Világméretű kapcsolatokkal és intelligens célzással, több mint 3 milliárd felhasználót érhet el olyan felületeken, ahol napi szinten jelen vannak.
OMNICHANNEL KOMMUNIKÁCIÓS FELÜLET
- Hatékony, alkalmazkodó és sokoldalú
- Az elérhető eredmények nyomon követése és értékelése
- Az Általános Adatvédelmi Rendeletnek (GDPR) megfelelően
- Számok törlése a mindig naprakész névjegyzék elérése érdekében
- Intelligens útválasztás a globális kapcsolatokkal
- Speciális tesztelés, gyártás és beállítások
- Biztonság kiváló felügyelettel
- Modern infrastruktúra a különálló felhőnkben
EGY FELÜLET MINDEN SZÜKSÉGES FUNKCIÓVAL
Egy interfész
Ez egy olyan jellegű interfész, amely lehetővé teszi a meglévő rendszerek, például a CRM és az ügyfélszolgálat zökkenőmentes integrálását, valamint a többcsatornás lehetőségek mindennapi alkalmazását.
Intelligens útválasztás
Rendszerünk automatikusan megkeresi, hogyan érheti el a legjobban ügyfelét, és automatikusan beállítja az Ön számára megfelelő csatornát. Legyen szó SMS-ről, WhatsApp-ról, Voice-ról vagy RCS-ről stb. Mindenhol jelen lesz.
Sok éves tapasztalat és műszaki tudásnak köszönketően sikeresen összekötjük a cégeket az ügyfelekkel és megkönnyítjük a köztük lévő kommunikációt
Pontos névjegyzék
Az Omnichannel platform biztosítja, hogy felhasználói adatbázisa mindig naprakész legyen. Integrált MSISDN kereső funkcióval rendelkezik.
Valós idejű elemzés
Minden üzenet megjelenik az elemzésben, így Ön számára mérhetővé válik a bizonyos kampányoknak a hatása.
Összekötjük Önt az ügyfeleivel, és olyan kommunikációt hozunk létre, amelyet bármikor önállóan irányíthat és optimalizálhat.
Lépjen kapcsolatba velünk