Végezzen felméréseket egyszerűen és gyorsan mobil csatornákon keresztül

MOBIL FELMÉRÉSEK ÉS SZAVAZÁS AZ ÜZENETCSATORNÁN KERESZTÜL

A felhasználói felmérések révén lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy kifejtsék véleményüket, és részt vegyenek az ajánlat elkészítésében. Az ügyfélorientált cégek hosszú távon egyre jobb pozíciót szereznek a piacon.

A klasszikus felmérések sok erőforrást és időt vesznek igénybe, a válaszok pedig nem vagy egyáltalán nem érkeznek meg elég gyorsan. Éppen ezért kívánatos az SMS vagy Messaging alkalmazások használata – olyan kommunikációs csatornák, amelyeket a felhasználók mindennap használnak.

Az SMS és Messaging alkalmazásokon keresztüli automatikus felmérések gyorsan beállíthatók, és népszerűek a felhasználók körében. Ráadásul az üzenetekre adott válaszarány négyszer magasabb, mint az e-mailekre.

Kívánatos, hogy a felhasználók elégedettek legyenek, amikor visszajelzést adnak. Tegye a lehető legegyszerűbbé számukra a kérdőívek kitöltését a népszerű üzenetküldő alkalmazásokon keresztül.

Sales kontaktieren

VALÓS IDŐBEN KÉRJEN VISSZAJELZÉST

Az ügyfelek megbíznak a véleményekben, és fogyasztói magatartásuk közvetlenül a többi vásárló tapasztalatától függ.

Az okosan megtervezett minősítési követelmények növelik az online minősítéseket, és megbízható képet adnak a cégéről.

 

 

Az üzenetküldő alkalmazások olyan felületeket és sablonokat kínálnak, amelyek intuitív és felhasználóbarát módon válaszolnak a felmérésekre.

Az a tény, hogy a felhasználók egyszerűen és közvetlenül megoszthatják visszajelzéseiket mobiltelefonjukon keresztül, növeli a részvétel és a jövőbeni interakciók esélyét.

Átlagosan minden második-harmadik elégedetlen felhasználó megosztja a negatív tapasztalatait közeli személyekkel. Éppen ezért kívánatos, hogy a negatív visszajelzéseket gyorsan feloldjuk, hogy elkerüljük a cégéről szóló negatív vélemények sokaságát.

Ha válaszol ügyfelei véleményére, javíthatja szolgáltatásait és növelheti az ügyfelek elégedettségét.

Az SMS-felmérésekkel könnyebben és rövid időn belül kaphat visszajelzést, hogy ügyfélszolgálata vagy szolgáltatása optimalizálható legyen.

A visszajelzésekkel nemcsak optimalizálhatja szolgáltatásait, hanem felhasználhatja azokat jövőbeni ajánlatok és promóciók létrehozására is.

Függetlenül attól, hogy ügyfelei hogyan értékelik Önt, a promóciós ajánlatok és kedvezményes utalványok használatával növelheti az esélyét, hogy visszalátogasson a boltjába.

Ha SMS-t küld egy URL-címmel, online kérdőívet küldhet felhasználóinak.

Kapcsolja össze a felmérés válaszait a CRM-rendszerével, vagy tegye közzé a válaszokat nyilvánosan, hogy a többi résztvevőt is a felmérés kitöltésére ösztönözze.

Készítsen automatizált felméréseket SMS- és üzenetküldő alkalmazások segítségével, és valós időben nyerjen közvetlen betekintést ügyfelei véleményébe.

KONTAKT