Kínálja fel ügyfelei számára, hogy különféle módokon lépjenek kapcsolatba Önnel.
Sales kontaktierenTegye lehetővé az ügyfelek számára, hogy az általuk napi rendszerességgel használt kommunikációs csatornákon keresztül kapcsolatba léphessenek az ügyfélszolgálattal.
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT A LEGNÉPSZERŰBB CSATORNÁKON
Napjaink ügyfelei az egyéni megközelítést részesítik előnyben, és elvárják, hogy kéréseik gyorsan és hatékonyan megoldásra kerüljenek. A klasszikus telefonos ügyfélszolgálat egyéni hozzáférést tesz lehetővé, de gyakran hosszú sorban állást igényel. A Chatbot, SMS és üzenetküldő alkalmazások mindkét világból a legjobbat kínálják – egyéni kommunikációt, sorban állás nélkül.
Ezen kommunikációs csatornák használatával erőforrásokat takarít meg, és egyszerű és hatékony támogatást nyújt a felhasználóknak. Ez persze nem jelenti azt, hogy teljesen fel kell hagynia a telefonos kommunikációval – ez továbbra is a többcsatornás ügyfélszolgálat része lehet.
A több kapcsolatfelvételi lehetőség teszi elérhetőbbé cégét.
Az SMS-en és üzenetküldő alkalmazásokon keresztüli kommunikáció nem igényel azonnali rugalmasságot, de így is hatékony.
Növelje ügyfelei elégedettségét a kapcsolattartási lehetőségek széles skálájával és a megbízhatóbb szolgáltatással.
Bővítse ügyfélszolgálatát új csatornákkal, és vegye fel a kapcsolatot a különböző felhasználói csoportokkal.
Csökkentse az ügyfélszolgálati ügynökök terheit az Omnichannel megközelítés használatával.
A chatbotok használata erőforrásokat takarít meg, csökkenti az ügynöki munkaterhelést, és a hét minden napján, 24 órás támogatást kínál a felhasználóknak.
HATÉKONY ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Az összes csatorna felhasználói adatai és csevegési előzményei egy helyen.
Ha a felhasználóval kapcsolatos összes információ egy helyen található, akkor könnyebben kommunikálhat a felhasználókkal, még akkor is, ha panaszokról van szó.
A chatbotok használatával bármikor és bárhol elérhető lesz a felhasználók számára.
Ha chatbot nem tud segíteni a felhasználónak, mindig van egy tartalék lehetőség az ügyfélszolgálati ügynök kommunikációjának lekérésére.
Manapság egyre több vállalat használ chatbotokat, közösségi hálózatokat és üzenetküldő alkalmazásokat az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
A mai felhasználók körültekintően választják meg, melyik csatornát használják a megkeresések és panaszok küldésére. Általában a chatet választják, annak kényelme és gyorsasága miatt.
OMNICHANNEL HOZZÁFÉRÉS
Ha lehetővé teszi ügyfelei számára, hogy minden csatornán zökkenőmentesen kommunikáljanak, az az ügyfélszolgálatát a következő szintre emeli.
Az omnichannel hozzáférés lehetővé teszi az alkalmazottai számára, hogy lépést tartsanak az ügyfelekkel az összes csatornán. Legyen szó hívásról, szöveges üzenetről vagy üzenetküldő alkalmazásról – mindig tudni fogja, mit akarnak a felhasználók.
A felhasználói út minden fázisa más megközelítést igényel. Az Omnichannel ügyfélszolgálat lehetővé teszi az ügyfelek igényeinek kielégítését minden szakaszban és az általuk használt csatornákon.
KÖZPONTOSÍTOTT TÁMOGATÁSI RENDSZER
Bővítse CRM-jét, üzletrendszerét vagy jegyértékesítését többcsatornás ügyfélszolgálati megoldásunkkal.
Az új kommunikációs csatornák használatával új felhasználói csoportokat érhet el, és növelheti a meglévő felhasználók elégedettségét.
Az Analitika segít optimalizálni felhasználói csapata hatékonyságát.
Kövesse nyomon az ügyfelek interakcióit minden csatornán, és csökkentse a felesleges időveszteséget a lehető legjobb támogatás biztosítása érdekében.
Tegye lehetővé ügynökei számára, hogy a lehető legjobb ügyfélszolgálatot nyújtsák a népszerű kommunikációs csatornákon keresztül.
KONTAKT