Kerüljön közelebb az új generációkhoz – használja ki a hangüzenetek egyre népszerűbb trendjét

HANGÜZENETEK AZ ÜZLETVITELÉHEZ

Expresszivitás

A tonalitás hiánya miatt sok tartalom elveszik. Hangüzenetekkel is közvetíti a megosztott információk mögött meghúzódó érzelmeket.

Hitelesség

A hangüzenet személyesebb és hitelesebb, ami jelenleg különösen népszerű a közösségi oldalakon.

Hatékonyság

Nem tud 140 karakteres üzenetet írni? Képzelje el, mennyi mindent tud elmondani 140 másodperc alatt.

Frissítse CRM-jét, ERP-jét és egyéb rendszereit azáltal, hogy integrálja azokat Messaging platformjainkba, beleértve a hangüzeneteket is, és célközönségének új, magas színvonalú szolgáltatást kínál.

Beratung Anfordern

Ich bin Entwickler und interessiere mich für die Schnittstellenbeschreibung. API einsehen

HANGINFORMÁCIÓS SZOLGÁLTATÁSOK ÜZENETCSERE ALKALMAZÁSOKBAN

A hangüzenetek személyes szinten javítják az ügyfelek lojalitását.

A hangüzenet árnyalatai és érzelmi vonatkozásai erősítik a cég imázsát az ügyfelek körében.

Az interaktív hanginformációs szolgáltatásokkal automatizálhatja a rutinfolyamatokat, és a korábbinál hatékonyabban tudja kihasználni ügynökeit.

A hangrobotok mindig rendelkezésre állnak – felméréseket végezhetnek, emlékeztetőket küldhetnek vagy a bejövő hívásokat a megfelelő ügynöknek irányíthatják.

Közvetítsen hangüzeneteket a potenciális fogyasztóknak, és növelje a marketingkampány sikerének esélyét.

Értesítést küldhet az új ajánlatokról, és ezzel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy reagáljanak a cselekvésre való felhívására az Interactive Voice Actor (IVR) segítségével.

Tudta, hogy a hangüzenetek trendje Kínában kezdődött, mert az írásuk rendkívül sokáig tartott? Manapság a hangüzenetek trendje mindenütt jelen van, és egyre népszerűbb a felhasználók újabb generációi körében.

A hívások közel kétharmada kevésbé fontos, vagy a megszakított munkából vesz el időt.

Ez az oka annak, hogy a hangalapú szolgáltatások egyre népszerűbbek a felhasználók körében.

Hangkonverzió segítségével a szöveges üzenetek rögzített számokra is kézbesíthetők.

Győződjön meg arról, és hagyja, hogy a felhasználó megerősítse, hogy meghallgatta az Ön hangüzenetét a gomb megnyomásával.

Az első interaktív hangrendszer szolgáltatást 2006-ban vezettük be.

ÜZENETELŐPLATFORMUNK

Omnichannel

A hangüzenet bárhol is eléri a felhasználókat.

Biztonság

Infrastruktúránk és folyamataink megfelelnek a legmagasabb biztonsági és adatvédelmi irányelveknek.

Értékelés a megfelelő időben

Az egyes üzenetek állapotát a rendszer valós időben figyeli, és minden releváns statisztika megjelenik a vezérlőpulton.

Személy szerint olyan, mint egy telefonhívás, és olyan hatékony, mint az e-mail. Használja az NTH Média által kínált hangüzeneteket.

Kontakt aufnehmen