Az üzenetküldő megoldások és mobilcsatornák használatának számos módja van az üzleti szektorban. Azért vagyunk itt, hogy segítsünk megtalálni a legjobb megoldást üzleti igényeinek.

ÜZLETI ÜZENETEK

Ezek az üzenetkezelési megoldások legáltalánosabb felhasználási területei a vállalati környezetben.

Párbeszéd marketing

Marketing

Ismeri-e ügyfelek viselkedését, megérti-e a rejlő lehetőségeket? Ismerje meg jobban azon felhasználói út minden szakaszát. A beszélgetésautomatizálás segít az új ügyfelek megszerzésében és a meglévők megtartásában.

MEHR ERFAHREN

Kétfaktoros hitelesítés

Betrieb

Védje ügyfelei és felhasználói fiókjait kéttényezős SMS-ellenőrzéssel, és biztosítson kiváló minőségű adatbázist.

MEHR ERFAHREN

Értesítések

Betrieb

Növelje a működési teljesítményt és egyszerűsítse a kommunikációt a felhasználókkal SMS-en, üzenetküldő alkalmazásokon vagy push értesítéseken keresztül.

MEHR ERFAHREN

Hatékony értekesítés

Marketing

Nincs rosszabb az üres üzletnél. A marketingkampányokkal a lehető legrövidebb időn belül vonzhatja be az ügyfeleket, és ösztönözheti őket a vásárlásra.

MEHR ERFAHREN

Nyereményjátékok

Marketing

Növelni szeretné cége értékesítését és piaci versenyképességét? A nyereményjáték erre a legjobb megoldás – felkeltik a figyelmet és a lehető legrövidebb időn belül ösztönzik az ügyfelek elköteleződését.

MEHR ERFAHREN

Omnichannel ügyfélszolgálat

Dialog

Az Omnichannel ügyfélszolgálattal megkönnyítheti az ügyfelek és alkalmazottai közötti kommunikációt. Garantáljuk a felhasználói megkeresések megbízható feldolgozását bármely csatornáról. Ügyfelei értékelni fogják ezt.

MEHR ERFAHREN

Hűségprogramok

Marketing

A fogyasztók gyakran csatlakoznak hűségprogramokhoz, de csak kevesen veszik igénybe azokat aktívan. A hűségprogram digitalizálásával megkönnyítheti a felhasználók számára a használatot, és nagyobb elkötelezettségre ösztönzi őket.

MEHR ERFAHREN

Ügyfelek megszerzése

Marketing

Az üzenetküldő alkalmazásokon keresztül küldött multimédiás üzenetek nyitási aránya lényegesen magasabb, mint az e-mailek. Kommunikáljon ügyfeleivel az általuk mindennap használt csatornákon keresztül.

MEHR ERFAHREN

SMS emléksztető

Dialog

Küldjön automatizált SMS-eket közvetlenül a foglalási rendszeréből vagy a CRM-ből. Hatékonyan töltse ki naptárát, és kerülje el a váratlan lemondásokat.

MEHR ERFAHREN

Figyelmeztetések

Betrieb

A fontos információknak a lehető leghamarabb el kell jutniuk a címzetthez. Az SMS egy megbízható kommunikációs csatorna, amelyen keresztül vészhelyzet esetén figyelmeztetheti a címzetteket, még akkor is, ha nem csatlakoznak az internethez.

MEHR ERFAHREN

Felmérés és szavazás

Dialog

Használja felmérési és szavazási megoldásainkat, hogy megkönnyítse célcsoportjai részvételét anélkül, hogy alkalmazásokat kellene letöltenie, vagy webhelyeket kellene megnyitnia.

MEHR ERFAHREN

Nem biztos abban, hogy mi lenne a legjobb a vállalatának?
Jelentkezzen konzultációra

Kontakt

BRANCHENUNABHÄNGIGE EINSATZMÖGLCIHKEITEN

Egyszerű, rövid vagy tartalomban gazdag üzenetek küldésével leegyszerűsítheti a különböző működési folyamatokat és csökkentheti a kommunikációs költségeket.

Kiskereskedelem és e-kereskedelem

Pénzügy

Biztosítás

Logisztika és szállítás

Idegenforgalom

Egészségügy

Vendéglátás

Termelés

Adminisztráció