Nem biztos abban, hogy mi lenne a legjobb a vállalatának?
Jelentkezzen konzultációra
Az üzenetküldő megoldások és mobilcsatornák használatának számos módja van az üzleti szektorban. Azért vagyunk itt, hogy segítsünk megtalálni a legjobb megoldást üzleti igényeinek.
ÜZLETI ÜZENETEK
Ezek az üzenetkezelési megoldások legáltalánosabb felhasználási területei a vállalati környezetben.
Párbeszéd marketing
MarketingIsmeri-e ügyfelek viselkedését, megérti-e a rejlő lehetőségeket? Ismerje meg jobban azon felhasználói út minden szakaszát. A beszélgetésautomatizálás segít az új ügyfelek megszerzésében és a meglévők megtartásában.
MEHR ERFAHRENKétfaktoros hitelesítés
BetriebVédje ügyfelei és felhasználói fiókjait kéttényezős SMS-ellenőrzéssel, és biztosítson kiváló minőségű adatbázist.
MEHR ERFAHRENÉrtesítések
BetriebNövelje a működési teljesítményt és egyszerűsítse a kommunikációt a felhasználókkal SMS-en, üzenetküldő alkalmazásokon vagy push értesítéseken keresztül.
MEHR ERFAHRENHatékony értekesítés
MarketingNincs rosszabb az üres üzletnél. A marketingkampányokkal a lehető legrövidebb időn belül vonzhatja be az ügyfeleket, és ösztönözheti őket a vásárlásra.
MEHR ERFAHRENNyereményjátékok
MarketingNövelni szeretné cége értékesítését és piaci versenyképességét? A nyereményjáték erre a legjobb megoldás – felkeltik a figyelmet és a lehető legrövidebb időn belül ösztönzik az ügyfelek elköteleződését.
MEHR ERFAHRENOmnichannel ügyfélszolgálat
DialogAz Omnichannel ügyfélszolgálattal megkönnyítheti az ügyfelek és alkalmazottai közötti kommunikációt. Garantáljuk a felhasználói megkeresések megbízható feldolgozását bármely csatornáról. Ügyfelei értékelni fogják ezt.
MEHR ERFAHRENHűségprogramok
MarketingA fogyasztók gyakran csatlakoznak hűségprogramokhoz, de csak kevesen veszik igénybe azokat aktívan. A hűségprogram digitalizálásával megkönnyítheti a felhasználók számára a használatot, és nagyobb elkötelezettségre ösztönzi őket.
MEHR ERFAHRENÜgyfelek megszerzése
MarketingAz üzenetküldő alkalmazásokon keresztül küldött multimédiás üzenetek nyitási aránya lényegesen magasabb, mint az e-mailek. Kommunikáljon ügyfeleivel az általuk mindennap használt csatornákon keresztül.
MEHR ERFAHRENSMS emléksztető
DialogKüldjön automatizált SMS-eket közvetlenül a foglalási rendszeréből vagy a CRM-ből. Hatékonyan töltse ki naptárát, és kerülje el a váratlan lemondásokat.
MEHR ERFAHRENFigyelmeztetések
BetriebA fontos információknak a lehető leghamarabb el kell jutniuk a címzetthez. Az SMS egy megbízható kommunikációs csatorna, amelyen keresztül vészhelyzet esetén figyelmeztetheti a címzetteket, még akkor is, ha nem csatlakoznak az internethez.
MEHR ERFAHRENFelmérés és szavazás
DialogHasználja felmérési és szavazási megoldásainkat, hogy megkönnyítse célcsoportjai részvételét anélkül, hogy alkalmazásokat kellene letöltenie, vagy webhelyeket kellene megnyitnia.
MEHR ERFAHRENBRANCHENUNABHÄNGIGE EINSATZMÖGLCIHKEITEN
Egyszerű, rövid vagy tartalomban gazdag üzenetek küldésével leegyszerűsítheti a különböző működési folyamatokat és csökkentheti a kommunikációs költségeket.