Növelje ügyfelei lojalitását a mobil csatornákon keresztül folytatott, személyre szabott párbeszéddel

MARKETING A MOBILCSOTORNÁKON KERESZTÜL FOLYTATOTT PÁRBESZÉD SEGITSÉGÉVEL

Személyre szabott ajánlatok és aktív kapcsolatoknak köszönhetően megmutathatja, hogy mennyibe megbecsüli az ügyfeleit. Komunikaciós csatornák amilyen SMS, WhatsApp, Viber és Facebook Messenger lehetővé teszik a kapcsolatok ápolását és a felhasználókkal folytatott kommunikáció nyomon követését. Mivel manapság szinte mindenki napi szinten használja e csatornákat, magas az üzenetmegnyitási és a válaszadási arány.

A párbeszédes marketing a közvetlen kommunikáció és interakció egyik formája a marketingcélok elérése érdekében. Segítségével személyre szabhatja ajánlatát, valamint lehetővé teszi, hogy jobban megismerje ügyfeleiket reakcióik és fogyasztói magatartásuk lekövetésével.

Bővítse a CRM-rendszere nyújtotta lehetőségeket, hogy jobb kampányteljesítményt érjen el a Marketing párbeszédpanel segítségével.

KONTAKT

HOGYAN HASZNÁLJUK A PÁRBESZÉD MARKETINGET

Az ünnepek és különleges napok az év során ideális alkalmat adnak a párbeszéd elindítására.

Az olyan ünnepek, mint a karácsony és a húsvét, nagyszerű lehetőséget kínálnak arra, hogy közvetlen kapcsolatba kerüljön ügyfeleivel, vagy népszerűsítse különleges ajánlatát.

A vásárlás után személyre szabott üzenetekkel tudathatja vásárlóval, hogy törődik az ő egyéni igényeivel.

A vásárlók személyes érdekeinek megfelelő kedvezmények vagy termékajánlatok kódjai garantálják a legmagasabb konverziós arányt.

Minél sikeresebb párbeszédhez, egyszerűsítenie kell a kampányaira való válaszlehetőségeket.

Az előre definiált válaszokkal és cselekvésre való ösztönzésekkel az üzenetküldő alkalmazások a legjobb előfeltételeket nyújtják a sikeres Párbeszéd Marketing megvalósításra.

A párbeszéd marketing a vállalatok és ügyfelek közötti interaktív kapcsolatot elősegítő tevékenységet képviseli.

A rövid és tömör kampányok növelik az értékesítési siker esélyeit.

Növelje márkája ismertségét kreatív marketingkampányokkal, amelyek interakcióra ösztönöznek.

 

Az ügyfelek megtisztelve érzik magukat amikor a velük való beszélgetés az igényeikre van szabva.

Hozzon létre felhasználói profilokat, hogy az ügyfeleket automatikusan elérje el célzott ajánlatokkal.

CRM integráció

Omnichannel Messaging platformunkat úgy fejlesztettük ki, hogy könnyen integrálódjon a meglévő CRM-rendszerekbe.

 

Teljesítmény lekövetése

Minden kampány nyomon követhető a küldéstől a konverzióig, így a sikeressége pontosan mérhető.

Omnichannel

Az összes mobilcsatornán történő egyszerű kommunikációval bárhol elérheti ügyfeleit.

A mobil csatornákon keresztüli párbeszédes marketing hosszú távon erősíti az ügyfelekkel fennálló kapcsolatait, és erősíti a bizalmukat is.

BERATUNG ANFORDERN