Bővítse CRM-, ERP- és egyéb rendszereit azáltal, hogy integrálja azokat üzenetküldő platformunkkal, beleértve a Facebook Messengert is, és ezáltal kínáljon célközönségének egy új, kiváló minőségű szolgáltatást.
Növelje a márka ismertségét és az ügyfelek bizalmát az üzleti felhasználók számára kialakított Facebook Messenger-rel
FACEBOOK MESSENGER ÜZLETI FELASZNÁLÓKNÁK
Elérhetőség
A Facebook Messenger szolgáltatást több mint 1,3 milliárd felhasználó használja, és ez lehetővé teszi a könnyű kommunikációt a potenciális ügyfelekkel.
Aktiválás egy kattintással
Elég egy kattintás a Facebook oldalon, hogy a felhasználó kapcsolatba léphessen a márkájával a Messengeren keresztül.
Interakció
A FB Messenger számos szórakoztató és multimédia elemet kínál, amely ösztönzi a felhasználót a mindennapi interakcióra.
MÁRKATUDATOSSÁG ÉS ÜGYFÉLTÁMOGATÁS
Személyre szabott kommunikáció a felhasználókkal növeli a konverzió esélyét.
A Facebook Messengeren keresztüli kommunikáció lehetővé teszi a márkahűség növelését.
Marketingcélokra, ügyfélszolgálatra… az intuitív és átfogó messenger chatbotok nagyszerű megoldást kínálnak az üzleti kommunikációhoz.
A chatbotok megjegyzik a felhasználókkal kapcsolatos információkat, mindig elérhetőek, gyorsan reagálnak az üzenetekre, és türelmesen várnak, ha a felhasználóknak nincs idejük válaszolni.
Az okostelefonok egyre nagyobb mértékben kerülnek alkalmazásra, ehhez mérten a cégek elvárásai is nőnek. Éppen ezért a mozgalmas hétköznapokban az üzenetküldő alkalmazások használata rendkívül vonzó lehetőséget biztosít az üzleti kommunikáció számára. Az üzenetküldő alkalmazásokon keresztül a felhasználók gyors visszajelzést kaphatnak, és akkor válaszolhatnak, amikor megfelel nekik.
Iktassa be az FB Messenger alkalmazást a kommunikációs stratégiájába, és növelje jelenlétét azon a helyen, ahol a felhasználók minden nap időt töltenek.
A teljeskörű kommunikáció a Messenger alkalmazáson belül zajlik, anélkül, hogy további csevegőablakokat kellene megnyitni.
A FB Messenger segítségével Ön, a termékei és szolgáltatásai elérhetővé válnak a felhasználók mobileszközein.
Nyújtson lehetőséget a felhasználóknak, hogy egyszerű és szórakoztató módon kommunikáljanak Önnel a közösségi médián keresztül.
Mi már akkor tanulmányoztuk a Business Messaging-et, mielőtt az első üzenetváltó alkalmazás elérhetővé vált a piacon.
A BUSINESS MESSAGING PLATFORM
Omnichannel
Az üzenete eljut a felhasználókhoz függetlenül attól, hogy hol tartózkodnak.
Biztonság
Infrastruktúránk és folyamataink összhangban vannak az adatbiztonsági és adatvédelmi irányelvekkel.
Valós idejű értékelés
Valós időben követhető minden üzenetnek a státusza, statisztika pedig mindig elérhető.
Lehetővé tesszük, hogy olyan csatornákon kommunikáljon, amelyeket számos felhasználó használ nap mint nap.
Lépjen kapcsolatba velünk