Frissítse CRM-jét, ERP-jét és egyéb rendszereit azáltal, hogy integrálja azokat Messaging platformjainkba, beleértve a hangüzeneteket is, és célközönségének új, magas színvonalú szolgáltatást kínál.
Kerüljön közelebb az új generációkhoz – használja ki a hangüzenetek egyre népszerűbb trendjét
HANGÜZENETEK AZ ÜZLETVITELÉHEZ
Expresszivitás
A tonalitás hiánya miatt sok tartalom elveszik. Hangüzenetekkel is közvetíti a megosztott információk mögött meghúzódó érzelmeket.
Hitelesség
A hangüzenet személyesebb és hitelesebb, ami jelenleg különösen népszerű a közösségi oldalakon.
Hatékonyság
Nem tud 140 karakteres üzenetet írni? Képzelje el, mennyi mindent tud elmondani 140 másodperc alatt.
HANGINFORMÁCIÓS SZOLGÁLTATÁSOK ÜZENETCSERE ALKALMAZÁSOKBAN
A hangüzenetek személyes szinten javítják az ügyfelek lojalitását.
A hangüzenet árnyalatai és érzelmi vonatkozásai erősítik a cég imázsát az ügyfelek körében.
Az interaktív hanginformációs szolgáltatásokkal automatizálhatja a rutinfolyamatokat, és a korábbinál hatékonyabban tudja kihasználni ügynökeit.
A hangrobotok mindig rendelkezésre állnak – felméréseket végezhetnek, emlékeztetőket küldhetnek vagy a bejövő hívásokat a megfelelő ügynöknek irányíthatják.
Közvetítsen hangüzeneteket a potenciális fogyasztóknak, és növelje a marketingkampány sikerének esélyét.
Értesítést küldhet az új ajánlatokról, és ezzel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy reagáljanak a cselekvésre való felhívására az Interactive Voice Actor (IVR) segítségével.
Tudta, hogy a hangüzenetek trendje Kínában kezdődött, mert az írásuk rendkívül sokáig tartott? Manapság a hangüzenetek trendje mindenütt jelen van, és egyre népszerűbb a felhasználók újabb generációi körében.
A hívások közel kétharmada kevésbé fontos, vagy a megszakított munkából vesz el időt.
Ez az oka annak, hogy a hangalapú szolgáltatások egyre népszerűbbek a felhasználók körében. |
Hangkonverzió segítségével a szöveges üzenetek rögzített számokra is kézbesíthetők.
Győződjön meg arról, és hagyja, hogy a felhasználó megerősítse, hogy meghallgatta az Ön hangüzenetét a gomb megnyomásával.
Az első interaktív hangrendszer szolgáltatást 2006-ban vezettük be.
ÜZENETELŐPLATFORMUNK
Omnichannel
A hangüzenet bárhol is eléri a felhasználókat.
Biztonság
Infrastruktúránk és folyamataink megfelelnek a legmagasabb biztonsági és adatvédelmi irányelveknek.
Értékelés a megfelelő időben
Az egyes üzenetek állapotát a rendszer valós időben figyeli, és minden releváns statisztika megjelenik a vezérlőpulton.
Személy szerint olyan, mint egy telefonhívás, és olyan hatékony, mint az e-mail. Használja az NTH Média által kínált hangüzeneteket.
Lépjen kapcsolatba velünk