Az üzenetküldő megoldások és mobilcsatornák használatának számos módja van az üzleti szektorban. Azért vagyunk itt, hogy segítsünk megtalálni a legjobb megoldást üzleti igényeinek.

ÜZLETI ÜZENETEK

Ezek az üzenetkezelési megoldások legáltalánosabb felhasználási területei a vállalati környezetben.

Párbeszéd marketing

Marketing

Ismeri-e ügyfelek viselkedését, megérti-e a rejlő lehetőségeket? Ismerje meg jobban azon felhasználói út minden szakaszát. A beszélgetésautomatizálás segít az új ügyfelek megszerzésében és a meglévők megtartásában.

Tudjon meg többet

Kétfaktoros hitelesítés

Učinkovitost

Védje ügyfelei és felhasználói fiókjait kéttényezős SMS-ellenőrzéssel, és biztosítson kiváló minőségű adatbázist.

Tudjon meg többet

Értesítések

Učinkovitost

Növelje a működési teljesítményt és egyszerűsítse a kommunikációt a felhasználókkal SMS-en, üzenetküldő alkalmazásokon vagy push értesítéseken keresztül.

Tudjon meg többet

Hatékony értekesítés

Marketing

Nincs rosszabb az üres üzletnél. A marketingkampányokkal a lehető legrövidebb időn belül vonzhatja be az ügyfeleket, és ösztönözheti őket a vásárlásra.

Tudjon meg többet

Nyereményjátékok

Marketing

Növelni szeretné cége értékesítését és piaci versenyképességét? A nyereményjáték erre a legjobb megoldás – felkeltik a figyelmet és a lehető legrövidebb időn belül ösztönzik az ügyfelek elköteleződését.

Tudjon meg többet

Omnichannel ügyfélszolgálat

Dialog

Az Omnichannel ügyfélszolgálattal megkönnyítheti az ügyfelek és alkalmazottai közötti kommunikációt. Garantáljuk a felhasználói megkeresések megbízható feldolgozását bármely csatornáról. Ügyfelei értékelni fogják ezt.

Tudjon meg többet

Hűségprogramok

Marketing

A fogyasztók gyakran csatlakoznak hűségprogramokhoz, de csak kevesen veszik igénybe azokat aktívan. A hűségprogram digitalizálásával megkönnyítheti a felhasználók számára a használatot, és nagyobb elkötelezettségre ösztönzi őket.

Tudjon meg többet

Ügyfelek megszerzése

Marketing

Az üzenetküldő alkalmazásokon keresztül küldött multimédiás üzenetek nyitási aránya lényegesen magasabb, mint az e-mailek. Kommunikáljon ügyfeleivel az általuk mindennap használt csatornákon keresztül.

Tudjon meg többet

SMS emléksztető

Dialog

Küldjön automatizált SMS-eket közvetlenül a foglalási rendszeréből vagy a CRM-ből. Hatékonyan töltse ki naptárát, és kerülje el a váratlan lemondásokat.

Tudjon meg többet

Figyelmeztetések

Učinkovitost

A fontos információknak a lehető leghamarabb el kell jutniuk a címzetthez. Az SMS egy megbízható kommunikációs csatorna, amelyen keresztül vészhelyzet esetén figyelmeztetheti a címzetteket, még akkor is, ha nem csatlakoznak az internethez.

Tudjon meg többet

Felmérés és szavazás

Dialog

Használja felmérési és szavazási megoldásainkat, hogy megkönnyítse célcsoportjai részvételét anélkül, hogy alkalmazásokat kellene letöltenie, vagy webhelyeket kellene megnyitnia.

Tudjon meg többet

Nem biztos abban, hogy mi lenne a legjobb a vállalatának?
Jelentkezzen konzultációra

Kapcsolat

SZÉLES ALKALMAZÁSI LEHETŐSÉGEK

Egyszerű, rövid vagy tartalomban gazdag üzenetek küldésével leegyszerűsítheti a különböző működési folyamatokat és csökkentheti a kommunikációs költségeket.

Kiskereskedelem és e-kereskedelem

Pénzügy

Biztosítás

Logisztika és szállítás

Idegenforgalom

Egészségügy

Vendéglátás

Termelés

Adminisztráció