Nem biztos abban, hogy mi lenne a legjobb a vállalatának?
Jelentkezzen konzultációra
Az üzenetküldő megoldások és mobilcsatornák használatának számos módja van az üzleti szektorban. Azért vagyunk itt, hogy segítsünk megtalálni a legjobb megoldást üzleti igényeinek.
ÜZLETI ÜZENETEK
Ezek az üzenetkezelési megoldások legáltalánosabb felhasználási területei a vállalati környezetben.
Párbeszéd marketing
MarketingIsmeri-e ügyfelek viselkedését, megérti-e a rejlő lehetőségeket? Ismerje meg jobban azon felhasználói út minden szakaszát. A beszélgetésautomatizálás segít az új ügyfelek megszerzésében és a meglévők megtartásában.
Tudjon meg többetKétfaktoros hitelesítés
UčinkovitostVédje ügyfelei és felhasználói fiókjait kéttényezős SMS-ellenőrzéssel, és biztosítson kiváló minőségű adatbázist.
Tudjon meg többetÉrtesítések
UčinkovitostNövelje a működési teljesítményt és egyszerűsítse a kommunikációt a felhasználókkal SMS-en, üzenetküldő alkalmazásokon vagy push értesítéseken keresztül.
Tudjon meg többetHatékony értekesítés
MarketingNincs rosszabb az üres üzletnél. A marketingkampányokkal a lehető legrövidebb időn belül vonzhatja be az ügyfeleket, és ösztönözheti őket a vásárlásra.
Tudjon meg többetNyereményjátékok
MarketingNövelni szeretné cége értékesítését és piaci versenyképességét? A nyereményjáték erre a legjobb megoldás – felkeltik a figyelmet és a lehető legrövidebb időn belül ösztönzik az ügyfelek elköteleződését.
Tudjon meg többetOmnichannel ügyfélszolgálat
DialogAz Omnichannel ügyfélszolgálattal megkönnyítheti az ügyfelek és alkalmazottai közötti kommunikációt. Garantáljuk a felhasználói megkeresések megbízható feldolgozását bármely csatornáról. Ügyfelei értékelni fogják ezt.
Tudjon meg többetHűségprogramok
MarketingA fogyasztók gyakran csatlakoznak hűségprogramokhoz, de csak kevesen veszik igénybe azokat aktívan. A hűségprogram digitalizálásával megkönnyítheti a felhasználók számára a használatot, és nagyobb elkötelezettségre ösztönzi őket.
Tudjon meg többetÜgyfelek megszerzése
MarketingAz üzenetküldő alkalmazásokon keresztül küldött multimédiás üzenetek nyitási aránya lényegesen magasabb, mint az e-mailek. Kommunikáljon ügyfeleivel az általuk mindennap használt csatornákon keresztül.
Tudjon meg többetSMS emléksztető
DialogKüldjön automatizált SMS-eket közvetlenül a foglalási rendszeréből vagy a CRM-ből. Hatékonyan töltse ki naptárát, és kerülje el a váratlan lemondásokat.
Tudjon meg többetFigyelmeztetések
UčinkovitostA fontos információknak a lehető leghamarabb el kell jutniuk a címzetthez. Az SMS egy megbízható kommunikációs csatorna, amelyen keresztül vészhelyzet esetén figyelmeztetheti a címzetteket, még akkor is, ha nem csatlakoznak az internethez.
Tudjon meg többetFelmérés és szavazás
DialogHasználja felmérési és szavazási megoldásainkat, hogy megkönnyítse célcsoportjai részvételét anélkül, hogy alkalmazásokat kellene letöltenie, vagy webhelyeket kellene megnyitnia.
Tudjon meg többetSZÉLES ALKALMAZÁSI LEHETŐSÉGEK
Egyszerű, rövid vagy tartalomban gazdag üzenetek küldésével leegyszerűsítheti a különböző működési folyamatokat és csökkentheti a kommunikációs költségeket.