Tartsa meg az ügyfeleket kreatív digitális hűségprogramokkal

DIGITÁLIS MEGOLDÁS AZ ÖN HŰSÉGPROGRAMJÁHOZ

Az ügyfelek könnyen felismerik a hűségprogramok előnyeit, és gyakran csatlakoznak hozzájuk, de nem használják őket aktívan. Ennek leggyakoribb oka a fizikai kártya elvesztése, vagy a felhasználók bevonására és a program aktív használatára való ösztönzésére szolgáló stratégia hiánya. A hűségprogram SMS és üzenetküldő alkalmazásokkal kombinálva folyamatos párbeszédet tesz lehetővé az ügyfelekkel, ami tovább serkenti a hosszú távú márkahűséget.

A digitális hűségprogramok legnagyobb előnye, hogy az ügyfeleknek nem kell fizikai kártyát magukkal vinniük, és nem kell emlékezniük a hozzáférési adatokra. Csak mobiltelefon kell nekik, ami amúgy is mindig náluk van. A hűségprogram kombinálható SMS-sel vagy digitalizálható – chatbotok vagy üzenetküldő alkalmazások segítségével.

A hűségpontok és az új ajánlatok proaktívan kommunikálhatók SMS-ben, Push üzenetküldésben vagy chatbotban.

Lépjen kapcsolatba velünk

A DIGITÁLIS HŰSÉGPROGRAM LEHETŐSÉGEI

Az SMS-értesítések speciális előnyökkel a hűséges ügyfelek számára magasabb konverziót garantálnak

Az ügyfelek aktívan veszik igénybe a hűségprogramokat, amikor rendszeresen értesülnek az aktuális ajánlatokról és hűségpontjaik állapotáról.

 

A felhasználók egyszerűen bejelentkezhetnek a hűségprogram webhelyére, mindössze egy telefonszámmal.

Felhasználónév, jelszó és fizikai kártya nem szükséges. Az ügyfélnek csak a saját mobiltelefonszámára kell emlékeznie.

 

Változtassa az egyszeri vásárlókat hűséges ügyfelekké és márkanagykövetekké egy digitális hűségprogram segítségével.

Ismerje meg jobban ügyfeleit, és küldjön nekik személyre szabott ajánlatokat.

Az ügyfelek szegmentálásával ajánlatokat küldhet személyes preferenciáik és fogyasztói tevékenységeik alapján, ami növeli a hűségprogramra adott válaszadási arányt.

Csábító ajánlatokkal motiválja ügyfeleit, hogy továbbra is tagjai legyenek hűségprogramjának.

A vonzó párbeszéd- és válaszsablonok javíthatják az ügyfelekkel való kommunikációt, és interaktív beszélgetéseken keresztül segítenek fenntartani velük a folyamatos kapcsolatot.

 

Gazdagítsa CRM-rendszerét egy digitális hűségprogramon keresztül gyűjtött értékes adatokkal.

KAPCSOLAT