A hűségpontok és az új ajánlatok proaktívan kommunikálhatók SMS-ben, Push üzenetküldésben vagy chatbotban.
Lépjen kapcsolatba velünkTartsa meg az ügyfeleket kreatív digitális hűségprogramokkal
DIGITÁLIS MEGOLDÁS AZ ÖN HŰSÉGPROGRAMJÁHOZ
Az ügyfelek könnyen felismerik a hűségprogramok előnyeit, és gyakran csatlakoznak hozzájuk, de nem használják őket aktívan. Ennek leggyakoribb oka a fizikai kártya elvesztése, vagy a felhasználók bevonására és a program aktív használatára való ösztönzésére szolgáló stratégia hiánya. A hűségprogram SMS és üzenetküldő alkalmazásokkal kombinálva folyamatos párbeszédet tesz lehetővé az ügyfelekkel, ami tovább serkenti a hosszú távú márkahűséget.
A digitális hűségprogramok legnagyobb előnye, hogy az ügyfeleknek nem kell fizikai kártyát magukkal vinniük, és nem kell emlékezniük a hozzáférési adatokra. Csak mobiltelefon kell nekik, ami amúgy is mindig náluk van. A hűségprogram kombinálható SMS-sel vagy digitalizálható – chatbotok vagy üzenetküldő alkalmazások segítségével.
A hűségpontok és az új ajánlatok proaktívan kommunikálhatók SMS-ben, Push üzenetküldésben vagy chatbotban
Gyorsan és egyszerűen: a hűségprogramban való részvételhez elegendő egy SMS-t, üzenetet küldeni az üzenetküldő alkalmazásnak, vagy letölteni az alkalmazást.
A hűségprogram platform tetszés szerint testreszabható, CRM rendszerrel integrálható, vagy digitális kuponos megoldással kombinálható.
Időigényes bejelentkezés vagy új alkalmazások telepítése nélkül a felhasználónak csak mobiltelefonra van szüksége a csatlakozáshoz
A hűségprogram tagjai átlagosan 5-20%-kal többet költenek, mint a „hétköznapi” vásárlók.
A legtöbb felhasználó manapság a digitális csatornákat részesíti előnyben a hűségprogramokban, egyszerűségük és kényelmük miatt.
A DIGITÁLIS HŰSÉGPROGRAM LEHETŐSÉGEI
Az SMS-értesítések speciális előnyökkel a hűséges ügyfelek számára magasabb konverziót garantálnak
Az ügyfelek aktívan veszik igénybe a hűségprogramokat, amikor rendszeresen értesülnek az aktuális ajánlatokról és hűségpontjaik állapotáról.
A felhasználók egyszerűen bejelentkezhetnek a hűségprogram webhelyére, mindössze egy telefonszámmal.
Felhasználónév, jelszó és fizikai kártya nem szükséges. Az ügyfélnek csak a saját mobiltelefonszámára kell emlékeznie.
Változtassa az egyszeri vásárlókat hűséges ügyfelekké és márkanagykövetekké egy digitális hűségprogram segítségével.
- Megmutatjuk, hogyan szerezhetsz új ügyfeleket a hűségprogramok segítségévelHűségprogram.
- Párbeszéd marketingviszont következő szintre emeli a kapcsolatokat
Ismerje meg jobban ügyfeleit, és küldjön nekik személyre szabott ajánlatokat.
Az ügyfelek szegmentálásával ajánlatokat küldhet személyes preferenciáik és fogyasztói tevékenységeik alapján, ami növeli a hűségprogramra adott válaszadási arányt.
Csábító ajánlatokkal motiválja ügyfeleit, hogy továbbra is tagjai legyenek hűségprogramjának.
A vonzó párbeszéd- és válaszsablonok javíthatják az ügyfelekkel való kommunikációt, és interaktív beszélgetéseken keresztül segítenek fenntartani velük a folyamatos kapcsolatot.
Gazdagítsa CRM-rendszerét egy digitális hűségprogramon keresztül gyűjtött értékes adatokkal.
KAPCSOLAT