Bővítse a CRM-rendszere nyújtotta lehetőségeket, hogy jobb kampányteljesítményt érjen el a Marketing párbeszédpanel segítségével.
KAPCSOLATNövelje ügyfelei lojalitását a mobil csatornákon keresztül folytatott, személyre szabott párbeszéddel
MARKETING A MOBILCSOTORNÁKON KERESZTÜL FOLYTATOTT PÁRBESZÉD SEGITSÉGÉVEL
Személyre szabott ajánlatok és aktív kapcsolatoknak köszönhetően megmutathatja, hogy mennyibe megbecsüli az ügyfeleit. Komunikaciós csatornák amilyen SMS, WhatsApp, Viber és Facebook Messenger lehetővé teszik a kapcsolatok ápolását és a felhasználókkal folytatott kommunikáció nyomon követését. Mivel manapság szinte mindenki napi szinten használja e csatornákat, magas az üzenetmegnyitási és a válaszadási arány.
A párbeszédes marketing a közvetlen kommunikáció és interakció egyik formája a marketingcélok elérése érdekében. Segítségével személyre szabhatja ajánlatát, valamint lehetővé teszi, hogy jobban megismerje ügyfeleiket reakcióik és fogyasztói magatartásuk lekövetésével.
Mivel a felhasználókat folyamatosan túlterhelik a klasszikus push kampányok, a párbeszédes marketing még relevánsabbá válik.
Magas válaszarány: az SMS- és üzenetküldő alkalmazások gyors és egyszerű választ tesznek lehetővé.
Az SMS és üzenetküldő alkalmazások ma a legnépszerűbb kommunikációs csatornák.
Kommunikáljon az ügyfelekkel valós időben az üzenetküldő alkalmazásokon keresztül.
Kövesse nyomon ügyfelei reakcióit, hozzon létre felhasználói profilokat, és készítsen egyedi ajánlatokat.
Érjen el új célcsoportokat a párbeszéd marketinggal.
HOGYAN HASZNÁLJUK A PÁRBESZÉD MARKETINGET
Az ünnepek és különleges napok az év során ideális alkalmat adnak a párbeszéd elindítására.
Az olyan ünnepek, mint a karácsony és a húsvét, nagyszerű lehetőséget kínálnak arra, hogy közvetlen kapcsolatba kerüljön ügyfeleivel, vagy népszerűsítse különleges ajánlatát.
A vásárlás után személyre szabott üzenetekkel tudathatja vásárlóval, hogy törődik az ő egyéni igényeivel.
A vásárlók személyes érdekeinek megfelelő kedvezmények vagy termékajánlatok kódjai garantálják a legmagasabb konverziós arányt.
Minél sikeresebb párbeszédhez, egyszerűsítenie kell a kampányaira való válaszlehetőségeket.
Az előre definiált válaszokkal és cselekvésre való ösztönzésekkel az üzenetküldő alkalmazások a legjobb előfeltételeket nyújtják a sikeres Párbeszéd Marketing megvalósításra.
A párbeszéd marketing a vállalatok és ügyfelek közötti interaktív kapcsolatot elősegítő tevékenységet képviseli.
A rövid és tömör kampányok növelik az értékesítési siker esélyeit.
Növelje márkája ismertségét kreatív marketingkampányokkal, amelyek interakcióra ösztönöznek.
Az ügyfelek megtisztelve érzik magukat amikor a velük való beszélgetés az igényeikre van szabva.
Hozzon létre felhasználói profilokat, hogy az ügyfeleket automatikusan elérje el célzott ajánlatokkal.
CRM integráció
Omnichannel Messaging platformunkat úgy fejlesztettük ki, hogy könnyen integrálódjon a meglévő CRM-rendszerekbe.
Teljesítmény lekövetése
Minden kampány nyomon követhető a küldéstől a konverzióig, így a sikeressége pontosan mérhető.
A mobil csatornákon keresztüli párbeszédes marketing hosszú távon erősíti az ügyfelekkel fennálló kapcsolatait, és erősíti a bizalmukat is.
Konzultáljon velünk