Megmutatjuk, hogyan szerezhetsz új ügyfeleket a mobilmarketing segítségével.
Lépjen kapcsolatba velünkKüldjön promóciókat és ajánlatokat mobil csatornákon keresztül, és végezzen további értékesítéseket
ÜGYFELEK SZERZÉSE AZ ÜZENETKÜLDŐ CSATORNÁKON KERESZTÜL
Az SMS- és üzenetküldő alkalmazások a leghatékonyabb módja az ügyfelekkel való kommunikációnak. Négyszer nagyobb az esélye annak, hogy a mobilcsatornákon küldött üzeneteket elolvassák, mint e-mailben.
A meglévő és új ügyfelek mobil-regisztrációinak megszerzésére irányuló kampányok célzott hirdetési üzenetek révén további értékesítésekké válhatnak. Különféle lehetőségek állnak rendelkezésre, különösen az új ügyfelek számára, például amikor regisztrálnak vagy üdvözlő kedvezményt küldenek, hogy új mobiltelefonszámokkal gazdagítsák a CRM névjegyzékét.
Napjaink vásárlói omni vásárlókká váltak, és minden lehetséges csatornán keresztül hozzák meg a vásárlási döntést. A mobil üzenetküldéssel proaktívan elérheti az ügyfeleket ott, ahol idejük nagy részét töltik.
Az SMS-üzenetek 90 másodpercen belül elolvasásra kerülnek, és ideális eszközt jelentenek arra, hogy vásárlókat vonzanak üzletébe.
A felhasználók leggyakrabban mobiltelefonjukkal hasonlítják össze a kínálatot és az árakat az üzletekben.
A mobilcsatornákban rejlő hirdetési lehetőségeket még nem használták ki teljesen – használja ki versenyelőnyüket.
A kapcsolatfelvételi lehetőségek széles skálájával könnyedén elérheti az új felhasználókat.
A reklámkampányok a leggyorsabb módja annak, hogy telefonszámokkal gazdagítsa adatbázisát.
A hagyományos hirdetési módszerek drágák lehetnek – takarítson meg erőforrásokat SMS- és üzenetküldő alkalmazások használatával.
VEVŐK MEGSZERZÉSE ÉS A FELHASZNÁLÓI HOZZÁJÁRULÁS
Legyen átlátható – világosan tudassa a felhasználókkal, mikor és miért kell velük kapcsolatba lépni.
Ha minden felhasználói kérdésre időben válaszol, könnyebben megkapja a hozzájárulásukat.
Ahelyett, hogy közvetlenül a felhasználótól kérne telefonszámot, bátorítsa őt, hogy először hívja fel Önt.
A személyre szabott kampányok, amelyek felkérik a felhasználókat az első lépés megtételére, hatékonyak a felhasználói számok összegyűjtésében.
Az üzenetküldés hatékony eszköz arra, hogy közelebb hozza a vállalatokat és az ügyfeleket.
Elérhetőségi adatok és mobilszámok gyűjtésével célzott SMS- és SMS-kampányokat indíthat új ügyfelek megszerzése, az értékesítés elősegítése és a vásárlói hűség erősítése érdekében.
- Az SMS- és üzenetküldő alkalmazások nagyszerű eszközök az eladások ösztönzésére, mivel ezek rendelkeznek a legmagasabb nyitási arányokkal.
- A mobil csatornák folyamatos párbeszédet tesznek lehetővé az ügyfelekkel a velük való szorosabb kapcsolat kialakítása érdekében.
Az első regisztráció során a felhasználók nagy valószínűséggel marketing célból megadják mobiltelefonszámukat.
Mindig mondja el a felhasználónak, hogy milyen előnyökkel fog elszalasztani, ha nem hagyja jóvá a jelentkezését.
A nyereményjátékok és versenyek vonzzák a felhasználók figyelmét és növelik az eladásokat.
SMS-ben és üzenetküldő alkalmazásokkal szervezhetők, és hatékony eszközt jelentenek az ügyfelek megszerzésére.
Ugyanúgy, ahogyan fontos, hogy a felhasználók hozzájárulását kérjék a marketingkampányok benyújtásához, az is fontos, hogy lehetővé tegyük számukra a hozzájárulás bármikori visszavonását.
Az üzenetküldő alkalmazások lehetővé teszik, hogy interaktív és szórakoztató módon kerüljön kapcsolatba az ügyfelekkel.
Hívja meg a potenciális ügyfeleket, hogy iratkozzanak fel szolgáltatásaira és promóciós ajánlataira.
Szerezzen potenciális ügyfeleket mobil csatornákon, és szerezzen új ügyfeleket célzott marketinggel.
KAPCSOLAT