HÍREK AZ IPARBÓL
OmniDialog – a kommunikáció jövője
15.10.2021.
Hogyan változtatták meg örökre az azonnali üzenetküldő alkalmazások az üzletfelekkel való kapcsolatokat
Nem is olyan régen a vállalatok kizárólagosan telefonos, illetve személyes ügyfélszolgálat segítségével tudtak érintkezni ügyfeleikkel. 1980-ban az IVR (Interactive Voice Response) megjelenik a színen, az 1990-es években pedig megkezdődik az internet tömeges használata (email, webfejlesztő vállalatok, live chat, stb.), ilyen módon elősegítve a direkt kommunikációt.
A vállalatok és felhasználók kommunikációjában bekövetkezett forradalom a 2000-es évek elején kerül előtérbe – a közösségi hálózatok és az azonnali üzenetküldő alkalmazások megjelenésével. Az ilyen jellegű applikációk használatát megelőzően a vállalatok voltak azok, amelyek eldönthették, milyen módokon lépnek kapcsolatba üzletfeleikkel. Ma már más a történet, a kliensek választják ki a kommunikáció módját, és elvárják, hogy azokon a platformokon is legyen elérhető ügyfélszolgálat, amelyeket napi szinten használnak a barátaikkal és családjukkal történő kommunikáció során. Ahhoz, hogy a vállalatok képesek legyenek versenyben maradni a piacon, muszáj alkalmazkodniuk klienseikhez.
Az új kommunikációs csatornák egyben új kihívásokat is jelentettek
Az olyan csatornák, mint amilyen a WhatsApp, Facebook Messenger, Viber, Telegram és mások/egyebek új utat nyitottak meg a vállalatok és üzletfeleik párbeszédében fellépő új kihívásoknak. Az elmúlt évtizedekben a kliensek viselkedése nagymértékben megváltozott. Határozottabbak, és tudják, mit akarnak, ezért igényesebbek is – különösen akkor, ha a vállalatok elérhetőségéről van szó kedvenc csatornáikon. A közösségi háló és az azonnali üzenetküldésre alkalmas applikációk egyre növekvő használatával egyidőben megjelenik a kliensekben az igény aziránt, hogy minden elérhetővé váljon, lehetőleg mindenkor.
A HubSpot felmérései alapján a felhasználók 90%-a azonnali választ vár (10 percen belül) az ügyfélszolgálatot érintő kérdéseire. Mivel már lehetőségek tárháza érhető el a számukra, ezért gyors, egyszerű és személyre szabott felhasználói élményt várnak el.
A kommunikáció jövője az Omnichannel
Az elmúlt években a vállalatok egyre nagyobb nyomással szembesültek azon téren, hogy minél több platformon álljanak ügyfeleik rendelkezésére. A klienseknek számtalan lehetőségük van kapcsolatba lépni a vállalatokkal, és mindegyiküknek megvan a maga kedvenc csatornája erre. A vállalatoknak arra kell fókuszálniuk, hogy minden platformon a lehető legoptimálisabb élményt nyújtsák klienseiknek, megfelelve az egyre növekvő elvárásoknak.
Ahogy idővel rendre nő a digitális kommunikációs csatornák száma és jelennek meg új technológiák, a figyelem az omnichannel kommunikációra irányul. Az omnichannel célja az, hogy magas színvonalon és zökkenőmentesen biztosítsa az egyidejűleg több csatornán zajló kommunikációt.
Ismerje meg az OmniDialog-ot – a felhasználók több csatornán folyó párbeszédét biztosító platformot
Annak érdekében, hogy kielégítsük a kis-, és középvállalatok igényeit, kifejlesztettünk egy olyan megoldást, amely elősegíti a zavartalan, egyszerre több csatornán történő kommunikációt minden, manapság népszerűnek számító platformon.
Az OmniDialog-ot legfőképpen azon cégeknek szánták, melyek sikerrel kívánnak kommunikálni klienseikkel és partnereikkel egyszerre több felületen, mindezt egyetlen központi platform segítségével. Az OmniDialog segít a vállalatoknak abban, hogy elérhetőek legyenek üzletfeleik számára, bárhol is legyenek.
Ügynökünk képes válaszolni a felhasználók kérdéseire az általuk preferált kommunikációs csatornán, de ha a problémát mégsem sikerülne azon megoldani, az ügyet továbbíthatják más csatornára, hogy ott találjanak jobb megoldást. Ilyen módon csökkenthetik az elégedetlenséget, valamint javíthatnak a felhasználói élményen.
Az OmniDialog számos olyan funkcióval rendelkezik, amely az ügynökök számára biztosítja a felhasználókkal történő gyors és egyszerű kapcsolatfelvételt, illetve lehetővé teszi a felhasználói bázis hasznos információkkal való ellátását.
Emellett az OmniDialog tartalmas kommunikációt kínál, amely alkalmazkodik felhasználóihoz a különböző csatornákon, mint például az SMS, WhatsApp, Viber, Telegram, Email, Facebook Messenger, Instagram, Threema, Web Chat, stb.
OmniDialog funkciók
Köszönhetően a produktivitást növelő és az időt megspóroló komponenseknek, az ügynökök egyszerű módon kommunikálhatnak egyszerre több csatornán, és érhetnek el maximális eredményt a lehető legrövidebb idő alatt.
- Üzenetek minden csatornáról egy helyen – az összes csatornán lévő összes üzenet áttekintése egy helyen
- Beszélgetési előzmények – biztosítja a nagyszerű felhasználói élményt minden üzenetváltás kronológiai áttekintésével, melyek tartalma sértetlen marad
- Bulk üzenetek – küldjön marketing- és informatív üzeneteket egy adott csoportnak, ezzel időt megtakarítva
- Belső jegyzetek – rögzítsen belső jegyzeteket a partnerekkel folytatott beszélgetés során, melyek segítségével később javíthatja a felhasználói élményt
- Szerepkörök kezelése – határozza meg az ügynökök és moderátorok szerepét, és állítsa be a platformhoz tartozó hozzáférési lehetőségeket
- Előre definiált üzenetek – csökkentse az ügynökök válaszidejét és spóroljon időt az előre meghatározott üzenetekkel
- Offline üzenetek – készítsen automatikus üzeneteket és segítsen a felhasználóknak akár munkaidőn kívül is
- Sokszínű kommunikáció – színesítse kommunikációját matricákkal, képekkel, video- és hangüzenetekkel, dokumentációkkal, és így tovább.
- Egyszerű DialogBot – automatizálja interakcióit egyszerű chatbot algoritmussal, előre meghatározott kérdésekkel és válaszokkal
- CRM integráció – növelje felhasználói táborát és küldjön személyre szabott ajánlatokat
Készen áll a kommunikáció új korszakára?
Hogy képesek legyenek a modern kliensek fogadására, ott kell lenniük, ahol az üzletfelek is vannak – az okostelefonjaikon.
Ha váltani szeretne az omnichannel kommunikációra és javítani szeretné az ügyfelekkel történő üzenetváltást, lépjen velünk kapcsolatba Email-ben.