Használjon chatbot rendszereket a lekérdezések automatizálására és az ismétlődő eseményekre való automatikus reagáláshoz.
LÉPJEN KAPCSOLATBA VELÜNKA chatbotnak köszönhetően egyszerre több ezer potenciális ügyféllel beszélgethet
A CHATBOT RENDSZER ELŐNYEI
A Chatbot segíti az interakciót ügyfelekkel vagy a szolgáltatás felhasználóival, és integrálható az Messaging alkalmazásokba vagy webhelyére.
A chatbotja lehet értékesítési ügynök, virtuális útmutató, pénzügyi tanácsadó, értékesítési asszisztens vagy útikalauz.
A lehetőségeknek csak az Ön képzelete és cége igényei szabnak határt. Kérjen ingyenes konzultációt!
- Automatikus válaszok
- Intuitív, gyors és egyszerű hozzáférés
- A párbeszédre irányuló információcsere
- Elérhetőség 24/7
- Az egyéni üzenetek ingyenesek
- Használja a legnépszerűbb csatornákat előzetes telepítés nélkül
CHATBOT INTERAKCIÓ ELŐNYEI
Gazdag tartalommal ellátott kommunikáció
Az intuitív felhasználói elemekkel rendelkező felületnek köszönhetően a chatbot rendszerek nagyon gazdag tartalmat tudnak bemutatni, és a felhasználók gyorsabban reagálhatnak válaszsablonokkal.
Mesterséges intelligencia
Végezze a munkát hatékonyabban a mesterséges intelligencia, az automatizált beszélgetések és a javasolt válaszok segítségével. Az AI-botok elvégzik Ön helyett a rutinfolyamatokat. Tehermentesítse alkalmazottait, hogy más üzleti feladatoknak szentelhessék magukat.
A CHATBOTOK KÜLÖNBÖZŐ ALKALMAZÁSI TERÜLETEI
A Chatbot személyes útmutatóként konferenciákhoz
Érje el látogatóit a mindennap használt csatornákon. A Chatbot végigvezeti Önt a konferencia során.
- Ismerje meg az előadókat, és kérjen személyes találkozókat
- Ütemezzen előadást vagy küldjön emlékeztetőket
- Töltse le a kérdést a chatboton keresztül, és mutassa meg az élő csatornán
- Jelentkezzen a workshopokra
Chatbot Moderátor nyereményjátékokhoz és szavazásokhoz
Az egyik népszerű azonnali üzenetküldő alkalmazásban kvíz vagy verseny segítségével új kapcsolatokat és ügyfeleket gyűjthet.
- Egyszerű és intuitív felhasználói részvétel
- Hozzon létre jobb felhasználói élményt képekkel és videókkal
- Automatikus sorsolás és a nyertesek kihirdetése
- Klasszikus csatornákon, például SMS-en keresztül is
Chatbot virtuális asszisztens rendelések fogadásához
Csökkentse munkatársai telefonos leterheltségét, ha chatboton keresztül történnek a rendelések.
- Mutassa be egyedi módon az aktuális menüt
- Teljesen automatizálja a megrendelés bevitelét
- Adjon el többet a korábbi rendelésekből származó javaslatoknak köszönhetően
- Hirdessen akciókat, vagy jutalmazza a hűséges ügyfeleket
Chatbot Személyes asszisztens
Változtassa a potenciális ügyfeleket igazi ügyfelekké. A Chatbot kérdéseket tehet fel, és a leendő érdeklődőket a találkozóra irányíthatja.
- Gyorsabb és hatékonyabb koordináció
- Nyitvatartási időn kívül is elérhető
- Integrálható a naptárral
- Kevesebb elmulasztott találkozó az emlékeszető opció miatt
Nem talált megfelelő megoldást?
Azért vagyunk itt! Nagy örömmel az igényeire szabott chatbotot hozzunk létre.
API integráció
A meglévő rendszerekhez, például a CRM-hez, a vállalati ERP-hez és a független cégek szolgáltatásaihoz való közvetlen csatlakozások mindig naprakészen tartják chatbotját, így a felhasználókat is.
Személyre szabás
A chatbotok emlékeznek minden információra, amit az emberek „mondanak” nekik, és soha nem felejtik el. Ez teszi a chatbotot minden egyes ügyfél személyes társává.
CHATBOT VORTEILE
Alacsonyabb költségek
Csökkentse a kommunikációs költségeket, és könnyítse meg alkalmazottai munkáját.
Automatizálás
Oldja meg gyorsabban a problémákat, és válaszoljon másodperceken belül. Azonnali szolgáltatásnyújtás akár munkaidőn kívül is.
Magasabb szintű elégedettség
Kombinálja a chatbotokat valódi ügynökökkel, hogy a felhasználók számára a lehető legjobb élményt nyújtsa.
Szeretné, hogy segítsünk létrehozni egy intelligens AI-asszisztenst? Vegye fel velünk a kapcsolatot ingyenes konzultációért.
KÉRJEN AJÁNLATOT