HÍREK AZ IPARBÓL

Viber hirdetések: kreatív megoldás a célközönség növelésére

Tartalom:

  1. MILYEN lehetőségeket nyújt a Viber a hirdetések terén?
  2. HOGYAN segítheti elő a Viber Mobile Advertising a vállalkozása terjeszkedését?
  3. HOL teheti közzé Viber hirdetéseit?
  4. MI a helyzet a Viber matricákkal?
  5. Összegzésként: miért érdemes kipróbálnia a Viber hirdetéseket?

Nemrégiben ismertettük Önnel a   Viber üzleti célra történő felhasználásának eredményes módját . Mi a teendő viszont abban az esetben, ha még csak a felhasználóiadatbázis bővítésének kezdeti szakaszában van? Esetleg szeretné kombinálni a Viber Business Messaging által nyújtott lehetőséget célközönségének és brendje kreativitásának gyarapítására?

Amennyiben így van, olvasson tovább! A Viber megoldást nyújt követői számának emelésére, brendje láthatóságának és a CTR-nek (click-through rate) a növelésére, mindezt egyedi és szórakoztató módon.

A Viber globális partnereként megosztunk Önnel néhány titkot arról, hogyan is működik ez pontosan.

Milyen lehetőségeket nyújt a Viber a hirdetések terén?

Mi történik a Viberen 60 másodperc leforgása alatt?

Miért is fontos ez?

A Viber lehetővé teszi vállalkozásának népszerűsítését, valamint virtuális közösségének gyarapítását csupán az applikációban található hirdetési lehetőség segítségével. Sugározhat hirdetést különféle helyeken, direkt módon a Viber applikáción belül.

Képzelje csak el, mi lenne, ha a felhasználók napjában ötször nyitnák meg a Vibert, mialatt chatelnek, hívásokat bonyolítanak le, vagy csak az interneten böngésznek. Üzletének hirdetései mindezen felületeken feltűnhetnek, így a reklám effektív, de korántsem tolakodó.

A “hirdetés” is járhat néha más utakon. Nyűgözze le Viber közösségét kifejezetten a vállalkozása számára létrehozott matricacsomagokkal. Külön bónusz, hogy a matricacsomag letöltésével a felhasználók azonnal fel is iratkoznak csatornáira.

Később részleteseben is foglalkozunk majd a Viber matricákkal. De mindezek előtt nézzük meg, hogyan segíti elő a Viber a vállalkozások terjeszkedését.

Hogyan segítheti elő a Viber Mobile Advertising a vállalkozása terjeszkedését?

A végtelen mennyiségű reklámszöveg, billboard és TV relám között a fogyasztókat szinte elárasztják a promóciós tartalmak. Az elmúlt néhány évtizedben a közönség jóval kritikusabbá vált a feléjük érkező üzenetekkel és az általuk előnyben részesített brendekkel szemben. A fogyasztók ignorálják a hagyományos hirdetéseket, egyszerűen azon okból kifolyólag, hogy azok nem személyre szabottak és nem kifejezetten őket célozzák meg –  inkább általánosnak tekinthetők.

A digitális csatornák lehetővé teszik azt, hogy ott legyen, ahol a célközönsége is tartózkodik, anélkül, hogy pénzt és időt pazarolna arra, hogy lenyűgözzön olyanokat, akik nem tartoznak az érintett célcsoportba.

A Viber for Business Önért dolgozik, azért, hogy megmutathassa közönségének, hogy ismeri igényeiket. Valamint segít a hosszantartó és fenntartható kapcsolat létrehozásában Ön és leendő ügyfelei között. A fogyasztók azonnali kommunikációt várnak el a brendektől, olyan csatornákon keresztül, melyek a nap minden órájában aktívak. Átlagosan egy felhasználó naponta több, mint 16 alkalommal nyitja meg a Vibert, és 32 percet tölt ott. Létezik-e egyáltalán olyan hagyományos formája a médiának, amely megközelíti ezeket a számokat?

Azonban a Viber for Business nem csak arra szolgál, hogy lefedje az ügyfélút “vonzás” szakaszát. Az alkalmazás nemcsak online jelenlétének és közönségének növelését teszi lehetővé, hanem: 

  • Interakciót a felhasználókkal
  • Eladást közvetlenül Viberen keresztül
  • Éreztetheti klienseivel, hogy különlegesek, tegye őket vállalkozása nagyköveteivé

Hogy megtudja, hogyan segít a Viber a vásárlói élmény útjának utolsó három fázisában, olvassa el az alábbi posztot.

De térjünk vissza a “vonzás” szakaszához. Már beszéltünk a Viber for Business előnyeiről a modern marketing területén. Azonban minden bizonnyal feltette már magának a kérdést, hogyan is néz ki egy hirdetés a Viberen, és hogy hol is hirdethetné vállalkozását az applikáción belül.

Íme a válasz…

Hol helyezheti el Viber hirdetését?

Minden bizonnyal napi szinten használja a Vibert és kommunikált már különböző vállalkozásokkal az applikáción keresztül. Szeretné Ön is megjelentetni üzletét a Viber felületén, de fogalma sincs, hogyan csinálja?

A Viber felületén történő hirdetés-feladáshoz íme hat olyan opció, amelyeket tetszőleges kombinációban is felhasználhat. Önön múlik, hogy csak egy – esetleg mind a hat – lehetőséget igénybe veszi-e, Ön dönt.

Nézzük hát meg, miként hozhat létre kampányt és hogyan keltheti fel közönsége figyelmét.

Viber Chats
Átlagos kattintási arány 1,92% A Viber chatképernyője az a hely, amelyet az applikációban legtöbbször néznek meg a felhasználók, kortól és földrajzi elhelyezkedéstől függetlenül. Képet is elhelyezhet a hirdetésben, valamint vállalkozásának nevét és egy rövid márkabemutatót, melyhez csatolhat egy call-to-action gombot, amely rögtön a weboldalára vezet. A hirdetés meg fog jelenni a felhasználó legutóbbi csevegéseinek listáján.

Viber Post-Calls
Átlagos kattintási arány 0,87% A Viber felhasználói gyakran használják az applikációt ingyenes internetes telefonálásra.  Amint befejezik a hívást a családdal vagy barátokkal, megjelenhet az Ön hirdetése, amely többféle megoldással készülhet, igényes elrendezéssel. Természetesen a hirdetésre való kattintással egyből az Ön honlapjára ugranak majd, ahol jobban megismerhetik vállalkozását, és hogy miért kellene Önt választaniuk.

Viber hívások

Átlagos kattintási arány 0,96% Hirdetése megjelenhet a Viber applikációban a “legutóbbi hívások” képernyőjén is. Itt található honlapjához a CTA gomb, valamint egy kép, vállalkozásának neve és egy rövid szöveges üzenet. Emiatt felfigyelhetnek üzletére, és a következő hívásnál talán szóba is kerül vállalkozása. A szájról szájra terjedő marketing mindig hasznos.

Viber Explore

Átlagos kattintási arány 1,5% A Viber Explore egy olyan felület, melyen a felhasználók megismerkedhetnek újabb tartalmakkal, közösségekkel, és ahol különböző érdekes témák és brendek közül válogathatnak. Ez szintén olyan hely, ahol könnyedén felhívhatja magára a figyelmet például egy banner segítségével. Amikor a felhasználók rápöccintenek, a banner átirányítja őket a weboldalára, ahol csatlakozhatnak közösségéhez.

Viber More

Átlagos kattintási arány 1,45% Egy a Viber azon felületei közül, amely a legnagyobb átkattintási aránnyal rendelkezik. Irányítsa át a forgalmat honlapjára egy kisebb banner segítségével, amely képet, cégnevet, rövid szöveget, és egy CTA gombot tartalmaz. A felhasználói profil szerkesztésére vonatkozó beállítások között található a hirdetés, a nemzetközi híváscsomagra való feliratkozás, és a matricák vásárlása. A legjobb lenne, ha ezek az Ön matricái lennének! De erről majd később!

Viber Desktop Rengeteg felhasználó választja a Viber Desktop-ot, hogy így tartsák a kapcsolatot családjukkal és barátaikkal, mialatt mindennapi tevékenységeiket végzik. Néhány kisebb vállalkozásnál az üzleti megbeszéléseket is gyakran a Viber Desktop felületén bonyolítják le. Csak bátran, és helyezze el hirdetését az számítógépes alkalmazás bal alsó sarkában. 30 másodperces videóját a felhasználó nem tudja majd átugrani, így biztos lehet abban, hogy üzenete célba ért.

Szeretne többet megtudni? Lépjen velünk kapcsolatba, és mi segítünk Önnek.

Az Ön kreativitása, a szakembereink és a Viber segítségével kidolgozunk Önnek egy olyan hirdetési kampányt, amely a lehető legjobb képet festi vállalkozásáról.

És ha már a kreativitásnál tartunk, ideje lenne beszélnünk a Viber üzleti matricacsomagjairól.

Mi a helyzet a Viber matricákkal?

Ki mondta, hogy az üzleti kommunikáció nem lehet szórakoztató? A legtöbb tevékenység akkor történik, amikor a brend szórakozást és örömöt okoz a közönségnek. Készítse el saját matricáit a Viber felületén, és nézze meg, miként hatnak a közönségre!

A matrica messze nem csak egy esztétikus reklámlehetőség. Rendkívül praktikus megoldást is jelenthetnek vállalkozása számára. Bárki, aki használja matricáit és megosztja azokat barátaival vagy családjával, az azonnal az Ön brendjének nagykövetévé válik. A matricák segítenek pozicionálni brendjét a felhasználók tudatában, ennél fogva észben tartják majd márkája létezését. Ez olyan, mint a szájról szájra terjedő reklám, csak épp a Viberen.

És amikor a felhasználók letöltik a sajátmárkás matricacsomagját, automatikusan feliratkoznak a chatbot-ra, és közössége tagjaivá válnak. Ez valóban csodás módja annak, hogy gyarapítsa feliratkozóinak listáját!

Ezen kívül a Viber igen szabad kezet ad matricáinak kivitelezését illetően, például kinézet és mozgás terén. Azok lehetnek:
Statikus – egyszerű, de hatásos és szép képek létrehozása
Animált – megosztáskor a kép életre kel, mintha mozogna
Audió – a legélethűbb felhasználói élményért, a mozgás mellett hang hozzáadásával

Készen áll birtokba venni első, egyedi Viber matricacsomagját? Lépjen velünk kapcsolatba, és alkossunk együtt.

Összegzésként: miért érdemes kipróbálnia a Viber hirdetéseket?

Ha még mindig nem biztos abban, hogy adna-e egy esélyt a Viber Advertising Solutions-nak brendje reklámozásához, tekintsük át annak előnyeit:

  • A Vibert naponta több milliárd ember használja világszerte. Ez azt jelenti, hogy célközönsége nagy valószínűséggel családjával és barátaival ezen a csatornán keresztül kommunikál.
  • A Viber Advertising Solutions lehetőséget biztosít kreativitása szabadon bocsátására, illetve arra, hogy vállalkozását egyedi és szórakoztató módon ismerhessék meg a felhasználók
  • A Viber hat lehetőséget nyújt az applikációban a reklámok pozícionálására  – Viber Chats, Viber Calls, Viber Post-Calls, Viber Explore, Viber More és Viber Desktop. Ezek egyből vállalkozása honlapjára irányítják majd a felhasználót.
  • Valamint három lehetőséget nyújt a márkás matricák létrehozására  – statikus, animált, és audió formájában. A matricák letöltésével a felhasználók azonnal feliratkoznak a chatbot-ra, vagy közössége tagjaivá válnak.

Lépjen kapcsolatba célközönségével a Viberen keresztül és hozzon létre hosszútávú kapcsolatokat jövendőbeli ügyfeleivel. Itt vagyunk, hogy segítsünk!

Együttműkdési lehetőségek

Lépjen kapcsolatba velünk

HÍREK AZ IPARBÓL